30 år

ja, en vecka sedan jag skrev sist. Har hunnuit med att bli 30 nu. Och så här i efterhand var det väl inte så farligt som jag trodde... Det var nog mest nervositet inför kalaset och festen.. kanske... eller också så var det äkta åldersnojja...
Kalaset på födelsedagen flöt på riktigt bra tyckte jag. Jag hann ju så klart inte sitta ner så mkt med gästerna men det behövde jag ju inte heller. Det var till att serva och se till att allt flöt på. Ganska nöjd med kalaset. Fick mest pengar och det är ju inte fel. Svärmor hade öppnat ett nytt sparkonto där hon satte in pengar som ska gå till min ögonoperation. Där hamnar nog resten av slantarna jag fick av släkten också.
Av mina kära syskon och kära mor fick jag pengar till en tattuering. Hmm... intressant...  har hittat några bra motiv men är inte helt hundra än. Dom hade till&med bokat tid åt mej.. Ingen återvändo...
Av sambo pappa J fick jag pengar till en ny säng, lovely för den jag har är alldeles för mjuk, och av barnen fick jag svartvita kort på dom på canvasduk. Jättefina!
I vacumet efter kalaset var det dags för nästa evenemang... 70-tals festen!! Jag och svågern har planerat ihop oss om en 70-tals fest som gick av stapeln i lördags. Mkt lyckat, om jag får säga det själv...?!! Jag hade iaf jättekul. Foto kommer... Hela söndagen gick mej förbi eftersom jag var helt utslagen av något slags mag- och huvudvärks virus. Inte alls bra. Det börjar rätta till sej nu men det dröjer nog tills jag är fit for fight igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0