mätt imagen och trött i huvudet...

onsdag kväll och heeelt slut!! har ingen ork alls. pust...!
har bakat tigerkaka med barnen och nu tittar vi på bollibompa. Skönt i soffan...!
när jag fyllde år fick jag en sån härlig present av mina ljuvliga syskon. denna present ska jag utnyttja nu på lördag.är inte så nervös än men det kommer säkert...
har köpt skridskor till engla i julklapp och ska köpa ett par till Mio på lördag. det blir en kul syn att se när hon testar dom första gången.. muuuhahahaha...!!! Dom får begagnade båda två. 100 kr paret. Lagomt pris.
Jag har lite panik över alla julklappar som ska inhandlas... har nästan alla kvar....!!! Ahhh..... blir väl i sista minuten som vanligt... jobbigt!
ha det gott, igelkott!

Kommentarer
Postat av: Moster S

Nå, vad blev det??

En ängel, en drake, en blomma eller nåt helt annat?

Hoppas det blev fint iaf....kram

2008-11-15 @ 17:56:37
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0