Ny uppladdning

... inte blev det någon tatuering i lördags... Tatueraren var sjuk... Trist! Jag hade ju ställt in mej på att få en gjord. Men jag fick en ny tid nu på torsdag. Så det är bara att ladda upp på nytt! det ska nog gå bra. Är lite nervös för att det ska göra ont... Eller, ja.. jag VET ju att det gör ont så det är väl bara att bita ihop. Lägger ut en bild på den när jobbet är gjort! Var på tjejmiddag i lördags kväll. Mycket trevligt! Det blev god kyklinggryta och ris med rött vin till det. Jättegott! Ska nog prova på det hemma till helgen. I söndags var vi på simhallen, precis som varje söndag. Först Mio och Alvas rupp. Dom är så duktiga!! *stolt*  Sedan Englavännens tur. Hon klarade av nästa märke, guld pingvinen. *stolt igen* Nu börjar jag bli hungrig. Snart dags för frulle! See ya´! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0