Äntligen fredag!!

Ljuva fredag! Det är verkligen underbart att få sjunka ner i tv-soffan på fredagkväll och veta att man har heeela helgen framför sej! ..men vi är inte där än...
Kl fem idag ska jag och Englavännen till bowlinghallen. Hon har avslutning med FF's Fotbollskul idag. Det ska bli roligt. Miomannen får vara hemma hos sambo pappa J och ev. får dom köra min systeryster och svågern till fest.
Jag ska försöka hinna med att hämta ut min antibiotika också. Har äntligen fått det för min hy. Det känns bra. Hoppas det hjälper. Har ätit "Diane" nu i ett halvår och det har funkat mot acnen men jag samlar vatten och är svullen överallt samt blev överkänslig mot mina kontaktlinser så det känns inte som ett bra alternativ. Har gått upp några kilon också och det skyller jag direkt på Diane... Så jag sätter allt mitt hopp till antibiotikan ist.
Hoppas också att mina superduper kur kommer snart... Den ska göra mej smal och vacker...
Var hos sjukgymnast Morten igår med mitt knä. Han beordrade mej träning! Träning?? Måste träna upp lårmuskularuren för det är den, tillsammans med senor och annat, som håller knäskålen på plats. Så det blir väl till att skriva in sej på Panatta... *pust*
I morn kanske jag ska ta med barna och leta efter lillasysters påstådda lekpark igen. Vi hittade den inte förra gången men nu tror jag att jag vet var den är...
Nej, nu är min lunchrast snart slut och jag har läst att man kan få sparken om man bloggar på arbetstid så jag får nog logga ur nu.
Ha det gott,....
igelkott!
...........................................................................................................................................................................................................................
Go kväll!
Hemkommen efter fotbollsavslutning i bowlinghallen. Det var kul. Barnen bowlade i en timme sedan fick dom korv & strips och ett pris för att dom varit så duktiga under säsongen. Kul!
Jag och englavännen myser i soffan,  tittar på nalle Puh och äter popcorn. Miomannen sover och Sambo pappa J har lämnat hemmet för en gitarr- och sångkväll i Brosäter. 
Strax börjar Idol och det får man väl kika på. Moster S kommer hit med Top Secret i morgon!! Kulkul för mej!
Planerar och funderar på mitt födelsedagskalas. Om alla kommer blir vi runt 50 pers.... Var ska alla dom sitta då?? Hmm... Får väl fundera ut nått... Flytta ner lite extra bord från vinden. det blir trångt men finns det hjärterum så finns det sjärterum!
Ha't bra.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Jo Ullared är verkligen kul (fast lite jobbigt med trängseln ibland) och man kan göra riktiga fynd där. Det fanns gott om julsaker redan (!). De hade en hel del snygga lampor också tyckte jag! Byxorna till barnen hittade jag på en sån där "snurrgreja" början av barnavdelningen, det var 70 % på 79 kr... Trevlig helg.

2008-10-10 @ 12:59:26
URL: http://www.familjenekstrom.com
Postat av: Moster S

Är sambon J-J i Brosäter kanske???

Det var visst gitarr- och sångkväll där...:)))

Ha en skön kväll vilket som....kram!

2008-10-10 @ 18:58:26
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/
Postat av: Mosre

2008-10-10 @ 20:05:43
Postat av: Moster S

Men hjälp..vad hände??? Mosre????Iaf...jo, vi kan ju stå och äta i värsta fall..:))

Vi kommer och grattar i vilket fall som helst.....kram!

2008-10-10 @ 20:09:30
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0