Lekpark funnen!

Äntligen hittade vi den omtalade lekparken!! Den var faktiskt bra. Stor och mkt att göra där. Det var inte så mkt barn där heller. Bara några pojkar som sprang omkring. Englavännen och Mioman lekte ett bra tag. När vi skulle gå tillbaka till bilen blev vi stannade av en kille. Han berättade att han var frå nSomalia och att hanvarit i Sverige i åtta månader.... Jaha... Ok... vad säger man... Antar att han bara ville öva lite svenska... Han var ganska svår att förstå men med lite vilja så.
Barnen somnade till Bollibompa idag. Jag orkar inte bära Englavännen uppför trappen med mitt kassa knä så jag fick väcka henne. Inte så kul.  Passade på att duscha henne också när hon ändå var vaken. Mamma var inte speciellt populär då...!! Men nu sover hon igen och allt är frid och fröjd.
Husse klarade körkortet idag också. Grattis till honom!!

Kommentarer
Postat av: Moster S

Hej!

Var liggen den lekparken?

Vi är alltid oxå på jakt efter nya

dit vi kan gå med J och E.

Hmmm, vet inte hur det är med reklam

i bloggen....blogg.se lägger ju in

reklam, men jag vet inte om man kan

göra det själv. Du kan ju iofs lägga

in en länk....

Kram

2008-10-15 @ 10:15:22
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/
Postat av: Moster igen

Jag kollade lite på blogg.se info....sök på

reklam....det står en del om det där...

2008-10-15 @ 10:19:28
Postat av: Åsa

Hej! lekparken ligger på vintergatan. Det finns ett övergångsställe precis efter viadukten på Planetvägen (mot industriomr.) Det går en cykelväg in från industrigatan. Engla och Mio hade jättekul där.

2008-10-20 @ 12:31:43
URL: http://englamarkochmioapplen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0