panik....

den mest ångestfyllda dagen i mitt liv närmar sej med stormsteg!! Jag ska fylla 30!!! Nej, det kanske inte är så farligt men jag har nog lite 30-års kris... faktiskt... När man är 30 är man ju liksom vuxen på riktigt.. Man är medelålders!! suck!
Det blir kalas med släkten och jag tror det kommer 37 st. Det blir lite tight om plats men finns det hjärterum så  ...
det ska nog gå bra. har beslutat mej för att bara bjuda på smörgåstårta och en enkel tårta. Jag har inte energi att laga mat till så många.
Nu måste jag dra igång med städningen. Vi ska iväg till kära mor på lunch före simningen så det blir inte så mkt tid över idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa Clettborn

hehe! Du ska se att du överlever den dagen! Vi längtar faktiskt lite för att få se reaktionen på din present! Hehe...! Den som väntar på nåt gott...

2008-10-26 @ 18:34:21
Postat av: Åsa

vad menar du? vad har ni hittat på? jag blir ju nervös!!

2008-10-27 @ 12:26:18
URL: http://englamarkochmioapplen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0