Helgbestyr och jullängtan!

Måndag igen och denna veckan är mina älsklingar hos mej!  Så skönt!

Helgen har varit bra. I går var jag som vanligt på simhallen och ledsagade mina simmarbarn i bröstsimsteknik... Inte det lättaste men dom börjar få kläm på det nu. Hoppade även in som extratränare i Sköldpaddan. Kul!

Lördag var det klassfest! Urkul! Vi samlades hemma hos mej först. Jag bjöd på lite glögg och tilltugg bestående av ostgrisini, pepparkakor med brieost, mandelskorpor, och rostade, saltade  nötter. Och mandel och russin till glöggen förståss. Sedan bar det av till Harrys för en mkt dyr tacobuffé. Sedan fest. Jag hade verkligen jätteroligt!

I fredags hade jag tagit semester och var med E till skolan. Mysigt!

I kväll ska jag och Jan på första utvecklingssamtal för E. Det ska bli intressant. Sedan blir det kvällspannkakor hos mamma *smaskens* mamma är barnvakt åt Tovan idag och natt. Lilla A opererar bort halsmandlarna nu idag. Så lillasystern får vara hos mormor. :)

Tova blir nog glad om mina busfrön kommer och hälsar på hos mormor så dom får leka lite. Tror Alva med föräldrar kommer hem i morgon. Stackars liten.

Snart är det jul! Va mysigt! Jag längtar! Bara två veckor kvar till 1:a advent. Sedan går det fort... Hoppas på att kunna få till lite julstämning i mitt nya hus. Det borde inte vara så svårt...

                   Mina älsklingar förra julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0